Klacht: geld afgeschreven van rekening

op 18 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

in januari is er € 39.95 van mijn rekening afgeschreven. ik wist niet waar dit van was en heb het gestorneerd. op 11 feb heb ik een herrinening gekregen van kortingcenter . of ik de 39.95 wilde betalen. Ik heb en op 12-2-2016 gelijk een mail gestuurd met de tekst:
Beste KortingCenter
Graag zou ik eerst wat meer informatie willen hebben over kortingcenter, voor dat ik dit bedrag ga betalen.
Wat houdt kortingcenter precies in ???
Hebben jullie een website , kan niets vinden over jullie ???
Ik wilde jullie bellen maar er staat geen nr. in de mail ????
Wanneer heb ik een account aangemaakt ????
en hoe kan ik dit weer opzeggen ??
vriendelijke Groeten
Brigitte van Schooten
0613254133

heb helaas geen reactie
vandaag heb ik echter van Mkbusiness een herinnering gekregen.
en ben op onderzoek uitgegaan. maar stuit op vele klachten rond dit bedrijf.
hoe los ik dit op

IK ben tevreden als , ik geen mailing meer ontvang en het bedrag niet hoef te betalen .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitte van Schooten