Klacht: Geld aannemen en dan hoor je er niks meer van.

op 06 oktober 2016 over Mens & Relatie in de categorie Datingsites

Meer dan een jaar geleden sloot ik een (duur) contract af met Mens en Relatie. Aangezien ik een drukke carrière heb, heb ik niet de tijd om zelf op zoek te gaan naar de (homo)man die bij me past. Dus ik dacht: dat besteed ik uit aan de professionals. Maar liefst 2395 euro diende ik te betalen, en er werden mij 8 dates met homomannen beloofd.
Meer dan een jaar later heb ik 3 telefoonnummers doorgespeeld gekregen van mannen, die àbsoluut niet aansloten bij de doelgroep die we van te voren doorgenomen hadden qua leeftijd, afstand,… En dit bleek ook wederzijds zo te zijn.
Kijk, als zij niet genoeg homomannen in hun bestand hebben, kan gebeuren, maar: dan neem je mijn geld niet aan. Zit zelf ook in het zakenleven: als ik een opdracht niet behoorlijk kan uitvoeren, zeg ik dat tegen de klant zodat ie verder kan, in plaats van geld te vragen!! Dus ik zou hen graag aanklagen wegens wanprestatie.

Geld terug. Simpel!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mens & Relatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mens & Relatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mens & Relatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mens & Relatie

Heeft op 06 oktober 2016 om 15:45 geantwoord

Geachte heer,

Wat vervelend dat u niet rechtstreeks contact met ons heeft opgenomen. Maar we gaan dit natuurlijk oppakken en nemen contact met u op.

Daarnaast zijn we ook aangesloten bij De Geschillencommissie van de BVSK. Mochten wij er samen niet uitkomen, dan staat het u ook vrij om aan de Geschillencommissie om een uitspraak te vragen. Deze uitspraak is voor ons bindend.

Met vriendelijke groeten
namens Mens & Relatie,