Klacht: GELD

op 18 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

u haalt ongevraagd geld van mijn rekening dat moet niet weer gebeuren
en haal het weer terug. ik heb zover ik weet niets met jullie van doen dus
is dit wel de laatste keer dacht ik .. L..DIRIX

ALS HET NIET WEER GEBEURD.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van MegaPrices

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat u aanleiding heeft om een klacht in te dienen. Wij hebben uw klacht onderzocht en kunnen het volgende meededelen. U kunt ons benaderen op telefoonnummer: 0857325694 ( NL ) of 028083963 ( BE ) zodat wij u meer informatie hierover kunnen geven. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Ria Visser Megaprices

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:01 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door MEGA