Klacht: gekort door doorbetaling aan ymyre mijn netto huur zonder mi het te melden ja ik kreeg of krijg huur subsidie maaar ook de belastings diens laat het afweten dus nu moet ik leven van 83 euro per mnd samen met mijn zoon van 16

op 21 januari 2014 over Sociale dienst in de categorie klachtmelden

Tot grote verbazing was mijn uitkering in de maand december vlak voor de feestdagen verlaagd naar 83 euro omdat de één of andere medewerker het nodig vond dat ik niet in huur problemen zou komen dus alvast mijn huur toeslag er maar vast meegenomen heeft, ja wel goed zou je denken ware het niet dat zij mij niet van tevoren hebben ingelicht en ik met een zoon woon die speciaal onderwijs heeft en een ziekte heeft en ook nog eens met jeugdzorg te maken heeft nou alle hulde voor deze medewerker.
Maaaar!!! nu het volgende: mijn case manager mevrouw Benjedi was op vakantie tot de tweede week in 2014 dus ik haar bellen van het hoe en waarom zij kon geen antwoord geven wie wat had beslist en zij doodleuk u belt wel als het mis gaat maar niet als u wel u uitkering krijgt met stomme verbazing ik was sprakeloos en geiriteerdt en er werd opgehangen.
Ik weer terug bellen na dat ik was bijgekomen kreeg ik een of andere Ria aan de telefoon en na uitleg werd er doodleuk gezegd als u het er niet mee eens bent komt u naar de balie en zegt u uw uitkering stop!!!
Ik ben een man va 63 jaar oud heb vroeger in de verpleging en zorgsector gewerkt o.a dak en thuislozen.
Ik wil dan ook een excusses hebben ,een compersatie dat ik heb moeten leven van 83 euro tussen voor en metkerst en tot nu en wil weten wie de fout heet gemaakt en voor alle duidelijkheid heb ik nog steeds geen huursubsidie ontvangen dank zij deze wel overwegende en partiesiperende regering dus de aankomende maand moet ik weer meet mijn zoon op 83 euro leven dus hartelijk bedank

ten eerste een eerlijk antwoord 2 dat mevrouw Benjedi beter een andere baan kan gaan zoeken want ik en mijn zoon voelen zich gediscrimineerd zij was onbeschoft en 3 een schadeloos stelling want door het niet doorgeven dat ik minder uitkering zou krijgen is onze kerst en oud en nieuw een fiasco geworden.en 4 een welgemeend excusses door mevr Benjedi en anders ga ik aangifte doen voor belediging.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale dienst

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale dienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Batai