Klacht: Geestelijk en lichamelijk belast

op 27 september 2017 over Politie in de categorie

Het is nogal een drama geweest.
Heb veel moeten ervaren en heb het er nog steeds moeilijk mee, vooral omdat ik nog na twee jaar problemen heb aan mijn lijf.
Ben gewond geraakt door agenten op het politiebureau.
Werd psychische lastig gevallen en vervolgens aangevallen.
Het moment zelf was voor mij half verbroken.
Mijn laatste ervaring dat mij in deze toestand heeft gebracht is eenn agent dat boven op mijn rug zat te stuiteren en zo met bonkend hart stikkend mijn bewustheid verloor.
Er gebeurden veel, maar ik was mezelf niet destijds. Heb meegewerkt, want ik had niet het gevoel dat ik fout zat of zit..en dat heeft tegen me gewerkt. Heb een vreemde wereld mogen ervaren, maar dat ter zijden. Ik heb lichamelijke klachten aan mijn boven, onderrug en borst.
Er waren groepen dat naar mijn mening beïnvloed raakte door mijn situatie, waardoor ik niets opschoot.
Wist niets van mijn situatie met de politie nadat ze me vrij lieten. Wist dat ik me vreemd voelde en verdoofd. Maar begreep het niet. Na 4 dagen herinnerde ik me de aanpak van de agenten. Wat me dus enorm aangrijpt is dat de agenten me niet lieten weten wat er gebeurden, waardoor ik dingen kon begrijpen. Want ik was verwond aan mijn keel, mogelijke uitrekking. Maar ik rook en had ook sigaretten bij me en ging roken. Een agent had het voor me opgestoken en lieten me gaan. Ik was vladderig zag lichtflitsen en wist niet zeker waar ik was. Dat sigaret heb ik niet kunnen Door roken en kreeg er last van, maar begreep het niet. Alles verliep wel maar begreep het niet zo helder. VoorDat ik wist dat ik niet moest roken, zat ik al weer aan de rook. Het werd er niet makkelijker op.

Een excuus, was te moeilijke voor bepaalde mensen. Dat had het wel verlicht.
Ben al blij dat ik nog in leven ben en nog kan bewegen.
Ben al blij dat ik niet lastig wordt gevallen op de meest enge en gekste manier.
Na de uitspraak van de rechter, waren ze er ook mee gestopt.
Het gekke blijft dat ze mijn buren hebben aangesproken...vraag me af voor wat.
Zoals miss bekend, lijk ik chaotisch. Geloof me, dat is het ook en vooral veel. Omdat er dingen gebeurden zonder mijn weten af.
Heb veel vragen waar ik wrs geen antwoorden op krijg. Begrijp veel dingen zelf ook niet en op het moment zelf was mijn hoofd nog schade opgelopen om er iets mee te doen.
Ik ben ook pas te vrede als ze een eerlijke dossier maken, de rechter heeft mijn waarheid niet. Ik heb destijds niet gelezen en of opgelet. Heb politie blindelings vertrouwd, wat nu dus een leerzame punt is geworden.
Ik weet het allemaal ook niet.
Enige wat ik weet is dat ik ernogsteeds last van heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Agirl

1 maand geleden - Gelukkig houd het leven na de dood niet op

Alle klachten die gemeld zijn door Agirl