Klacht: geen ziektewet uitkering over vorig jaar 2015

op 17 september 2016 over UWV in de categorie

heb 2 keer kort achter elkaar een maagbloeding gehad vorig jaar maart dus 2015. de verzekeringsarts dr v.de boogaard vond dat ik per 20 mei beter moest zijn en moest solliciteren. Heb zeker tot in augustus pijn in mijn maag gehad. Het is een rechtzaak geworden. Waarom, heb informatie opgevraagd bij mevr. Groenen, heb dat ook gekregen,en wat stond daarin, mevr de Leur heeft een maagbloeding gehad met aansluitend maximale maagzuur remmers. Dat klopte dus niet, heb 2 keer een week in het ziekenhuis gelegen.Daarom heb ik er een rechtzaak van gemaakt. dat heeft dit jaar op 31 aug. gediend. Nauurlijk heb ik verloren,want natuurlijk hadden ze toen wel de juiste informatie. Maar mij wel de verkeerde opsturen. en ter u informatie was toen ook al onder behandeling van dr. scharren vaatchirg in doetinchem. ben dit jaar april geopereerd door hem aan een verwijd bloedvat n mijn lies. dus uwv bedankt,

ben niet te vreden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door f.leur