Klacht: geen zicht slecht geluid

op 24 juli 2017 over Andre Rieu in de categorie Feest/Festival/Evenement

Beste heer/mevrouw,
Ik had mijn zus en schoonbroer kaartjes kado gedaan voor hun huwelijk. We zijn hier afgelopen zaterdag naartoe geweest. Mijn zus had iets dergelijks nog nooit meegemaakt, dus het was van te voren al zeer spannend.
Aangekomen op plek van bestemming, terras arrangement, was het hier al zeer proppen. Tafeltjes stonden dusdanig dicht bij elkaar dat je amper plek hebt om je te verroeren. Opstaan om naar bijv toilet te gaan is bijna onmogelijk. Mijn man is bijna 2 m lang, dus geen beenruimte!
Drank en even later borden voor het eten moesten doorgegeven worden door bezoekers, omdat obers niet tussen de tafels konden lopen. (leek wel of je lopende band werk moest doen)
Toen het concert begon konden we niks op de tv schermen zien die hier voor opgehangen zijn bij de terrassen. Dit omdat er nog parasols op straat staan die lager zijn dan de rest. (zou niet moeten toch!)
Geluid was amper te horen tot hier.
Personeel was binnen aan de drank, toen we hen gingen waarschuwen dat er veel tumult was onder bezoekers toen de parasols lek begonnen te worden en er regendouches tevoorschijn kwamen.
Bezoekers gingen hierdoor met tafels en stoelen schuiven om maar niet nat te worden. Zeer veel onrust dus op terras en het concert ging helemaal aan ons voorbij helaas.
Zelf personeel toch maar erop geattendeerd dat het verstandig zou zijn de bezoekers ook hier een poncho te geven. Dit werd toen ook gedaan.
Tafels en stoelen waren dusdanig verschoven dat er geen pad naar buiten meer was (brand en veiligheid?) hier werd verder niks tegen gedaan.
Al met al een hele teleurstelling voor mijn zus en haar man die zich een en ander heel anders hadden voorgesteld. Ze hadden hier een aantal maanden naartoe geleefd en zich er zeer op verheugd.

We willen ons geld terug of nieuwe kaartjes op een goede zicht plek met goed geluid.

Alle klachten die gemeld zijn door LisetteMaessen