Klacht: Geen zicht op podium ziggo dome

op 28 augustus 2017 over Ziggodome in de categorie Feest/Festival/Evenement

Op 24 juni ben ik samen met mijn moeder en zus naar het concert Marco Borsato en friends geweest.
3 kaartjes in de 2e ring voor 50€ per stuk.
Bij aankomst bleken 2 plekken geen zicht op het podium te hebben. Er hing een lichtelement voor(zie foto). Dit hebben we gemeld bij personeel ziggo dome: als er strx ergens plek over is kunnen jullie ergens anders gaan zitten. Helaas waren er geen plekken over. In het midden van de avond bood een ziggo medewerken ons sta plaatsten aan in het veld. Opzich een prima oplossing, maar helaas niet voor ons. Mijn moeder kan niet lang staan door letsel aan haar voet. Dat betekend dat we gewoon pech hadden. Zeer teleurgesteld zijn wij hierdoor, mijn moeder had dit aan mij en mijn zus als verjaardagscadeau gegeven. Een dure avond, waarvan je een goede plek met zicht op podium mag verwachten. Bij thuiskomst ziggo dome Facebook bericht gestuurd: antwoord vervelend wil je een klacht indienen via ons email? Zo gezegd zo gedaan.. ik heb mijn klacht verzonden, kreeg van ziggo dome te horen dat de lampen door de organisatie is opgehangen en niet door ziggo dome. Ze hebben de klacht doorgestuurd en ik zou binnen 4 weken wat horen. Ik heb er nog achteraan gemaild, maar na ruim 2 maanden nog steeds geen antwoord op onze klacht. Dat is ook de reden dat ik hem nu hier plaats.

Als er een compensatie komt. Deze kaartjes hadden niet verkocht mogen worden.
En helemaal niet voor 50€ per stuk.

*gegevens contract fictief ingevuld, anders kon ik klacht niet versturen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggodome

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggodome nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milou van Doremalen