Klacht: Geen wit brood en onvriendelijk

op 25 februari 2018 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Om 10:04 staan wij bij de Subway in Apeldoorn, (Laan van de Dierenriem 23) om een paar broodjes af te halen.
De werknemer doet erg onvriendelijk en kortaf en zegt dat d’r nog geen wit brood klaar ligt, dit duurt nog een half uur. Hij heeft nu alleen bruin brood. Om 9 uur gaat deze Subway open en alle stoelen staan nog op tafel, dit filiaal is eigenlijk nog ongeopend en deze werknemer is gewoon te laat met op starten.
Wij rijden extra naar deze Subway toe om een broodje te halen en moeten hier 15 minuten voor rijden, je ziet dat de jongen die hier werkt duidelijk net uit zijn bed komt en totaal niet vriendelijk of behulpzaam wil zijn. Wij zijn ontevreden en vinden het raar als een zaak al 1 uur open is d’r nog geen ander brood klaar is en wij alleen uit bruin brood kunnen kiezen.

Dat wij alsnog een andere keer een ‘wit’ broodje kunnen halen en niet een half uur hoeven wachten en dat deze werknemer word aangesproken op zijn gedrag

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manouknadine