Klacht: Geen verzilvering nodig

op 12 maart 2020 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bon van Eventstore gewonnen via de Televizier. Ik 4x geprobeerd deze te verzilveren zonder succes. High wine arrangementen werden afgewezen omdat de data zogenaamd niet beschikbaar waren. Aanvraag voor kaartjes voor de Efteling werd afgewezen omdat zij dit niet konden afnemen pas na 3 april 2020. Bij een nieuwe aanvraag na deze datum werd het afgewezen met de boodschap dat de kaartjes €45 waren. Terwijl deze €36 via de site van de Efteling zelf zijn. Op alle aanvragen kwam een automatisch gegenereerd mailtje waarin ze zeggen dat ze zo spoedig mogelijk reageren. Dit blijft echter uit, na elke keer zelf na minimaal 10 dagen te mailen krijg ik pas een reactie. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb echt het idee dat het er iets niet klopt.

Gewenste Oplossing:

Ik heb een bon van €100. Dit volledige bedrag wil ik besteden bij de Efteling. Of ik wil 3 kaartjes voor de Efteling, €36×3108. Dat ik zelf €8 betaal. Desnoods 2 toegangkaartjes en een parkeerkaart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Event-Store.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Bericht van Event-Store.nl

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Wiegeraad,Wij hebben u hierop reeds geantwoord, wij hebben hier niks verkeerd gedaan. Uit privacy redenen hebben wij enkele gegevens weggehaald, maar wel alle reacties vanaf onze kant laten staan. U kunt zelf teruglezen dat wij correct hebben gehandeld. Ook uw verhaal van 10 dagen wachten klopt niet, wij hebben u hiervoor reeds het bewijs gemaild.We hebben dit nageken en wij hebben correct geantwoord. Als er prijsstijgingen zijn dan mogen wij deze doorvoeren, zie de algemene voorwaarden. Zie hieronderDefinitieve Datum : Opmerking : Graag 3 kaarten voor de Efteling. Dan zal ik zelf nog 8 euro moeten bijleggen. Reactie : Helaas gelden vanaf april hogere prijzen voor dit event, namelijk 45 euro per persoon.Indien u toch wenst te reserveren kunt u een nieuwe aanvraag plaatsen.Helaas moeten wij het aangeven als er geen event is doorgegeven, wij weten namelijk niet wat u wilt doen: Reactie : Helaas heeft u bij opmerkingen bijzonderheden geen event keuze aangegeven, hierdoor kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen. Actueel : Nee Laatste Export Datum : Tijdstempel : 23-01-2020 18:39:26Het kan zijn dat een locatie volzit op korte termijn:Opmerking : High Wine diner in een restaurant te Rotterdam. Reactie : Helaas hebben wij deze week geen beschikbaarheid meer.Wij raden u aan om tussen de datum indiening en de datum van het event minimaal 14 dagen te laten.Helaas konden wij pas in april reserveringen plaatsen voor de Efteling, mijn collega heeft ook ruim de status van de bon aangepast, zodat u langer gebruik kunt maken van de bon, de status is met 07 maanden aangepast. Wij hebben de status van uw bon aangepast naar:Aanmaak Datum : 13 March 2019 Verval Datum : 13 October 2020 Actueel : Nee Laatste Export Datum : Tijdstempel : 03-03-2020 18:27:21U geeft aan dat er nooit tijdig wordt gereageerd, maar uit ons systeem blijkt dat er binnen enkele dagen wordt gereageerd, nadat wij een reactie hebben ontvangen van de locatie, de laatste aanvraag heeft langer geduurt, maar door de huidige actualiteiten is dit niet meer dan logisch, alle events worden verplaatst of geevalueerd, ook pretparken hebben hier mee te maken en er wordt dan gewacht tot er een duidelijk advies, wij hebben hier begrip voor dat dit langer duurt, zoals bijna al onze klanten dit begrip tonen:Maar wij gaan ervan uit als u dit zelf terug leest, dat u wel inziet dat wij correct hebben gehandeld en niet meer kunnen doen dan dat.De kosten voor tickets voor de Efteling zijn 45 euro per stuk. U kunt 35 euro bijbetalen, indien u dit niet wenst, dan kunt een ander event kiezen.Met vriendelijke groet, Event Store Het team

Alle klachten die gemeld zijn door Meike Wiegeraad