Klacht: geen vertrouwen in gezinsvoogd

op 15 augustus 2017 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

er zijn veel dingen voorgevallen waardoor ik geen vertrouwen meer heb in onze gezinsvoogd de heer Boonk van bureau jeugdzorg te Leiden
het aller ergste vind ik dat deze man meer denkt aan zijn eigen in te dekken dan mij te helpen.
-mijn zoontje bedrijgt en stemverheffing tegen hem gebruikt waardoor mijn zoon nu bang voor deze man is terwijl deze man weet dat mijn zoon erg kwetsbaar is.
-mij bedrijgt door mijn zoon eerst onderdak te bieden bij opa en oma zodat ik even bij kon komne vervolgens moest ik opgenomen worden samen met mijn zoon anders zou ik mijn zoon niet meer terug zien.
-nu zit mijn zoon bij Horizon waar het heel goed met hem gaat alleen is pas zijn vader overleden waar ik mee gescheiden was en wij niet op een lijn zaten waardoor het thuis lastig was met Daan omdat hij van zijn vader veel mocht nu zijn we op het punt dat mijn zoon langzaam weer naar huis gaat komen en de heer Boonk wil dit liever niet maar hem in een vervangend tehuis plaatsen waar geen reden voor is maar ook hier weer uit eigen belang zodat hij veilig zit terwijl ik goed begelijd woord en iedereen vooruit gang ziet in mijn gezag en ook is de streid weg gevallen tussen zijn vader en mij.
-een kind die zijn vader al verloren heeft mag niet ook zijn moeder verliezen
-ook heb ik het gevoel dat de heer Boonk het vervelend vind dat ik zelf pedagogisch medewerker ben en ook hem aan spreek op zijn kunnen.
-ook de medewerkers van Horizon merken dat de heer Boonk raar reageert op mij.
ook heb ik meerdere ouders gesproken die ook niet te vrede zijn met deze man.
-iedereen die ik ken vind het heel vreemd dat deze man mag werken bij bureau jeugd zorg
– deze man verdraait dingen ,hoort wat hij wil horen en trekt daar zijn eigen conclusie uit.
– ik ben gewoon bang voor deze man met wat hij allemaal rond verteld wat niet klopt.

ik ben tevreden als bureau stop met mij en mijn zoon te bemoeien we hebben goede hulp van Horizon.
En nog tevredener zou ik zijn dat deze man niet meer mag werken bij bureau jeugd zorg omdat hij niet kijkt wat goed is voor het kind maar bang is als het fout gaat om zijn eigen baan te verliezen, maar dat zal wel nooit gebeuren omdat iedereen gedekt word bij bureau jeugd zorg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daphne roggeveen