Klacht: Geen toestemming om geld van mijn rekening af te schrijven!!

op 01 april 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

2 weken terug werd ik gebeld door een prive nummer door 1 of ander lottery gebeuren, ik zou binnen 48 uur een bevesteging krijgen waarna ik nog 7 dagen bedenk tijd had, blijkbaar is het nog geen 48 uur. Nu zit ik aan 1 of ander oplichtings maatschappij vast? Mooi niet! JULLIE HEBBEN GEEN TOESTEMMING OM GELD VAN MIJN REKENING AF TE SCHRIJVEN!

Mijn gegevens uit t bestand verwijderen, ik wil helemaal geen lid zijn en al helemaal geen geld van mijn rekening afschrijven!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, In goede orde ontvingen wij uw klacht. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren. Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer NL: +31857325611 BE: +3228083963

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:46 geantwoord

14 juni 2016 om 08:36

Wijzigen
Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door R...2.