Klacht: Geen toegang tot mails via hotmail

op 26 december 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Altijd al toegang gehad, nu plots weer niet meer. Heb dit in het verleden nog al eens gehad en dan hebben jullie mij hier bij geholpen.

Dat ik terug toegang heb tot mijn (privé)mails.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste, Bij een geblokkeerd account is de werkwijze als volgt: Volg de stappen op http://bit.ly/MO2IVN om het Hotmail account te deblokkeren. Indien u hiermee nog geen toegang tot de account hebt gekregen, neem dan contact op met het Windows Live team via http://bit.ly/PF5ibn . U krijgt een formulier. VUL DEZE ZO VOLLEDIG MOGELIJK IN!!! Vraag ook geen nieuw formulier aan want er staat een timer op deze aanvraag. Vraagt u daarom binnen 5 werkdagen een nieuw formulier aan, dan start de timer weer opnieuw en duurt het enkel langer. Als het niet lukt om bovenstaand formulier in te vullen dan kunt u het volgende formulier gebruiken: http://bit.ly/ODsBUq. MVG, Marc

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ranitje