Klacht: Geen toegang tot account

op 03 februari 2014 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Wat een slechte service van Hotmail zeg, ik heb voor mijn gevoel 80 keer een ‘Recovery form’ ingevuld om weer toegang te krijgen tot mijn account. Van de ene op de andere dag werd mijn toegang geweigerd, ik had geen verkeerd wachtwoord ingevuld oid, dus waarom die toegang geweigerd werd begrijp ik niet. Ik heb drie keer gechat met een medewerker, de eerste keer (in november) werd ik heel goed en aardig gehlpen door een Engels-talig persoon en toen heb ik een ander speciaal formulier in moeten vullen. Toegang werd WEER geweigerd. Ik heb afgelopen januari weer een poging gedaan, via de chat, via formulieren, weer niet gelukt. Zojuist heb ik NOGMAALS met een mederwerker gechat, deze persoon was erg onklantvriendelijk, zei alleen maar doodleuk dat ik een gewoon ‘Recovery’ formulier moest invullen en anders zou ik mijn toegang niet krijgen.
Ik heb belangrijke e-mail adressen in mijn account die ik nodig heb, ik moet er gewoon in!

Op de een of andere manier wil ik toegang tot mijn e-mail account!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Beste, Bedankt voor uw vraag. U doorloopt zo te lezen wel de juiste stappen. Indien het account namelijk geblokkeerd is, kunt u de stappen op de onderstaande website volgen om het account te deblokkeren. Waaronder ook het formulier. ZOrg er echter wel voor dat wanneer u toegang tot het account heeft, u het secundaire e-mail adres en uw telefoon nummer nakijkt en indien nodig aanpast. Dit zijn namelijk de contact mogelijkheden wanneer u een nieuw wachtwoord wilt aanvragen. Verder is het altijd mogelijk dat een account geblokkeerd wordt. Als iemand anders al dan niet per ongelijk met uw e-mail adres probeert in te loggen en daarvoor een verkeerd wachtwoord gebruikt, dan wordt het account uit veiligheid (tijdelijk) geblokkeerd. https://bit.ly/MO2IVN Indien u hiermee nog geen toegang tot de account hebt gekregen, neem dan contact op met het Windows Live team via https://bit.ly/I1by1p . U krijgt een formulier. VUL DEZE ZO VOLLEDIG MOGELIJK IN. Vraag ook geen nieuw formulier aan want er staat een timer op deze aanvraag. Vraagt u daarom binnen 5 werkdagen een nieuw formulier aan, dan start de timer weer opnieuw en duurt het enkel langer. Als het niet lukt om bovenstaand formulier in te vullen dan kunt u het volgende formulier gebruiken: https://bit.ly/ODsBUq. Voor vragen en problemen met betrekking tot Outlook.com (Hotmail) kunt u op het Outlook forum terecht: https://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/mail MVG, Marc

Alle klachten die gemeld zijn door Anneketemp