Klacht: Geen toegang meer tot eigen post

op 10 juli 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Hotmail.com blokkeert mijn account, omdat er vermoeden is dat er misbruik gemaakt is van mijn account.
Allemaal leuk en aardig, maar dat leent ze nog niet het recht om mij geen inzage in mijn post meer te verlenen.
Ze stelen als het ware mijn post!
Natuurlijk ben ik heel erg afhankelijk van mijn post gezien allerlei instanties mijn e-mail adres in hun bestand hebben staan en ik nu hun correspondentie mis. Het is toch belachelijk dat iemand anders uit maakt of ik mijn post in kan zien! Dat is gewoon misbruik van mijn gegevens.

Dat mijn hotmail account weer binnen een paar minuten werkt en dat ze met hun poten van mijn post af blijven!

Bericht van

5 jaren geleden - Deblokkeer je account met de opties op de onderstaande site. Zorg er ook voor dat je secundaire email adres en telefoon nummer klopt en verander je wachtwoord met regelmaat. Zet je email adres ook niet open en bloot online om misbruik te voorkomen. http://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/liveid-signin/mijn-windows-live-hotmail-account-is-geblokkeerd/5a6e74c3-bf2f-4f4a-b992-03c7e6221c5b

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RdnDoel