Klacht: Geen terugstorting opstartkosten.

op 08 juni 2017 over Cortdaed in de categorie Financiële hulpverlening

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben op 4 mei bij Cortdaed terecht gekomen voor een betalingsregeling van mijn schulden. Hiervoor moest ik direct 320 euro opstartkosten betalen. Op 11 mei heeft mijn werkgever mij echter aangeboden te helpen. Hij heeft ook met Cortdaed gebeld en Esra aan de telefoon gehad. Die beloofde dat het contract beëindigd kon worden via een mail aan patrick@cortdaed.nl. Dat heb ik meteen dezelfde dag gedaan. Ook was mij beloofd dat het opstartbedrag teruggestort zou worden. Na 14 dagen wachten had ik nog steeds niets terug. Sterker nog, ik kreeg via de mail een nieuwe rekening van 120 euro voor de volgende maand. Dit was op 25 mei. Ik heb toen boos gereageerd, verschillende malen, echter zonder antwoord. Tot uiteindelijk de afdeling Finance reageerde op 29 mei met excuses. Mijn contract was inderdaad op 11 mei beëindigd en ik zou mijn geld terugkrijgen. Ze hadden alleen mijn rekeningnummer nog niet, vandaar dat ze het niet konden terugstorten. Dat is inmiddels 10 dagen en een groot aantal onbeantwoorde emails geleden. Omdat ik weet dat ze slecht zijn in emails lezen/beantwoorden heb ik mijn rekeningnummer naar 3 verschillende emailadressen van Cortdaed gestuurd, te weten dossier@cortdaed.nl, patrick@cortdaed.nl en finance@cortdaed.nl. En naar elk emailadres 7 keer. Bovendien heb ik daarna nog twee mails gestuurd om te vragen waarom ik geen antwoord kreeg. Ik heb nu inmiddels met een advocaat moeten dreigen. Dit is echt een malafide bedrijf die geen gehoor geeft aan mijn verzoeken.

Gewenste Oplossing:

Geen loze beloften meer. Gewoon die ene restitutie uitvoeren. En zo spoedig mogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra1963d