Klacht: Geen terug koppeling na bestelling webshop.

op 04 juli 2017 over De Wit Schijndel in de categorie Camping & Outdoor

Bestelling geplaatst op 03 Juli 2017 tijd 08:12 uur. Betaling IDEAL goed gekeurd.
Vervolgens geen bevestigings-mail van bestelling.
In de loop van de dag diverse malen gebeld naar de klantenservice maar niemand gesproken na 20 minuten gewacht te hebben.
Toen via email de situatie uitgelegd.
Nu 04 Juli 2017 tijd 19:00 uur geen enkele reactie op welke manier dan ook.

Als de firma de Wit nu eerst eens begint om een bevestiging-mail uit te laten gaan dan is in ieder geval duidelijk dat alles correct is aangekomen.
Als de klantenservice niet bereikbaar is zegt genoeg over de organisatie in de drukke zomer maanden.
Zelfs is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren.

Voor mij geen de Wit Schijndel meer laat dat duidelijk zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Wit Schijndel over deze klacht.

Bericht van De Wit Schijndel

4 maanden geleden - We zijn ons bewust van de slechte bereikbaarheid op dit moment. Onze excuses daarvoor. We doen er alles aan om dit te verbeteren maar het is simpelweg extreem druk nu. https://www.dewitschijndel.nl/veelgestelde-vragen/#antwoordtermijn We zien dat u een foutief e-mailadres hebt ingegeven, vandaar dat u geen mails van ons ontvangt.

Reactie van de melder van de klacht devcon

4 maanden geleden - Dank u voor de reactie maar ik ben nog steeds niets wijzer geworden wat betreft mijn bestelling en levering. Dat het email adres verkeerd is zou mogelijk kunnen zijn maar ik heb via uw contact pagina opnieuw alle gegevens ingevuld en verstuurd. Maar ik heb nog steeds niets ontvangen op mijn mailadres en de bestelling is ook niet afgeleverd op de door u zelf afgesproken levertijd. Dus we houden elkaar van de tijd af zonder dat er concreets wat gemeld word. En u heeft uw tijd al zo hard nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door devcon