Klacht: Geen taxi op het vliegveld

op 06 oktober 2017 over Mozio in de categorie Taxibedrijven

We hadden een verblijf geboekt van Lanseria international airport (Johannesburg) naar Cape town international airport. We hadden via booking.com een aanbieding gekregen om via mozio een taxi van Cape town Airport naar ons hotel (Daddy Long Legs Art Hotel) te reserveren. Ik heb toen rechtstreeks betaald met mijn prepaid card en heb een bevestigingsmail gekregen. Toen we in Cape town aankwamen stond er niemand op ons te wachten.. We hebben het nummer proberen te bellen wat ik had gekregen en het was niet in gebruik. We hebben 30 min gewacht en toen hebben we maar een andere taxi genomen.

Dit was de email die ik gekregen heb:
Hallo Yani,

Bedankt dat je bij ons geboekt hebt!

Routebeschrijving:

Bevestigingsnummer: MOZ679840
Ophaalinstructies: Your driver will be waiting for you out of the baggage claim holding a sign with your name on it.

Voor vlucht: Comair 481
Aankomst: zaterdag september 16 2017 – 09:00
Ophalen van: CPT
Om: zaterdag september 16 2017 – 09:35
Afzetten bij: Daddy Long Legs Art Hotel – 132 Long St, Cape Town City Centre, Cape Town, 8000, Zuid-Afrika

Vervoerder: LTC Travel & Tour LTC Travel & Tour

Telefoonnummer: +27737007332
E-mail: info@ltctravelandtours.co.za
Type voertuig: Sedan

Deze prijs omvat: 3 large bags.

Gegevens passagiers:

Totaalprijs: 17.93 €
Fooi is NIET inbegrepen
Creditcardnummer: **** **** **** 9170
Type creditcard: MasterCard
Let op: Tol is NIET inbegrepen in je vooraf betaalde tarief en je moet tol betalen op je route.

Annuleringen/wijzigingen:

Om je reservering te annuleren, KLIK HIER.
You can cancel up to 12,0 hours before your pickup time and get a full refund. Indien je de gegevens van je reservering wilt wijzigen, neem dan rechtstreeks contact op met de vervoerder met behulp van bovenstaande informatie.

10% korting op een terugreis:
Terugreis nodig? Boek het via Booking.com en bespaar 10% met deze code:
RET10_SMDOJ

Aarzel niet om ons voor andere vragen een e-mail te sturen naar info@mozio.com of bel onze 24-uurs klantenservice op +1 415 969 7669 / +1 855 980 5669

— Goede reis!

Ik vind het zeer ongepast dat er niemand op ons aan het wachten was, en dat niemand ons iets hat laten weten. Ik zou graag mijn geld terugwillen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yani1402