Klacht: Geen stickers en labels ontvangen

op 09 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Op 4 augustus 2016 heb ik labels en stickers besteld en betaald. De levering bleef uit en na meerdere malen gebeld te hebben, heb ik ze nog steeds niet ontvangen. Er werd mij steeds verteld dat een collega contact zou opnemen. Ik ben echtee nooit teruggebeld. Op een gegeven moment heb ik daarom verzocht mijn geld terug te storten en ook dit is nooit gebeurd.

Wanneer mijn geld wordt teruggestort.
Ik had de labels eind augustus nodig en omdat de levering uitbleef, heb ik bij een ander bedrijf een bestelling geplaatst en inmiddels ontvangen. Ik heb de stickers en labels van stickeroe dus niet meer nodig.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 11:40 geantwoord

Twee maal telefonisch contact gehad met de klant ivm met het late leveren van de bestelling. De klant had de stickers nodig en heeft daarom de bestelling bij een concurrent gedaan. Hierdoor zijn er voor de klant dubbele kosten ontstaan. Wij hebben aangeboden om het betaalde bedrag terug te storten en de klant mag de stickers houden.

Alle klachten die gemeld zijn door RianneNieuwenhuis