Klacht: Geen sociale beleid na 10 jaar oud lid

op 26 maart 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

Helaas ben ik na mijn 53 jaar werkloos, uwv, hypotheek, spaargeld op.

Had dit aangegeven dat ik de fnv niet meer kon betalen.

Heb mijn rekeningen doorgespit en heb 14,50 altijd betaald, alleen zij hebben het verhoogd naar 17 euro

EN INCASSO EROP GEZET

In de zomer gebeld om naar 9 euro doordat ik op het minium leef en krijg als kado een aanmaning waarvan ik 20 euro in termijnen al heb betaald

Moet 136 euro betalen aan ggn

14,50 OKE KOM 3 EURO TE KORT EN DAN GAAN ZE NAAR INCASSO
ANTWOORD VAN FNV WIJ MOET ONS HOOFD BOVEN WATER HOUDEN

Plus ben nu mijn lidmaadschap ook kwijt, ze hebben mij uitgeschreven, wil nooit meer lid worden, want excuses en sorry zit er bij deze mensen niet in
een goede rechtverzekering is veel beter

Per 15 e krijg ik mijn uitkering, per 5 e van de maand grijpen ze mis, want ik heb niks meer.

Na 4 x contact te hebben dat ik er vanaf wilde, hebben ze mij op een lage contributie gezet.

Afgelopen tijd kreeg ik een acceptgiro van 40 euro erboven op, van de deurwaarde.
Heb voor hun dingen gedaan in het verleden vrijwillig, nu gaan ze zo met mij om, ben geschokt, ga wel betalen, alleen het gezicht van fnv is echt niet sociaal wat iedereen denkt, kon niet met hun praten, mailtjes reageren. Als dit het beleid doorgaat dan is FNV geen gezicht van het sociale beleid.

50 PLUS BELEID DOET FNV NIKS, BEN DUS NU GEEN LID MEER, DOEN ZE OP EIGEN HOUTJE

Hoef niet meer te vrede te zijn, ik weet dat ik het financieel moeilijk heb, en ze mogen het doen, alleen oude leden zo te behandelen vind ik asociale!
HEB 14,50 BETAALD EN ZE GEVEN GEEN GEHOOR, ECHT IK DACHT DAT IK NIET BETAALD HAD, ALLEEN HET TEGENDEEL HEB WEL BETAALD, ALLEEN IETS TE WEINIG
ALS ZE NIET TOT OPLOSSING WILLEN KOMEN GAAT DIT NAAR RADAR WANT BEN EEN OUD GEDIENDE DIE HUN GEHOLPEN HAD NU ZO BEHANDELING, WIL NOOIT GEEN LID, EN BETAAL GEEN CENT MEER,

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van FNV

1 jaar geleden - Beste Bertus Hendrikse, Uit uw klacht maak ik op dat u door miscommunicatie met een incasso wordt geconfronteerd, dat lijkt me zeker niet de bedoeling. Ik laat dit uitzoeken door mijn collega's van contributie en zij zullen contact met u opnemen om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Birgit FNV Webcare

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 22 juli 2016 om 09:44 geantwoord