Klacht: geen service

op 24 augustus 2017 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen maandag binnen gelopen bij kwikfit vlaardingen met de vraag of er op korte termijn naar mijn auto gekeke kon worden en eventueel reparatie uitvoeren,motor werd nl erg warm tegen de 100 graden.maar was geen sprake van moest . een volle week later maar terug komen.enigzins verbluft toch een afspraak gemaakt voor reperatie grote beurt en keuren voor een week later.thuisgekomen en met verschillende personen hier over gesproken hebben tot de conclusie gekomen dat dit een waardeloze service is, dat er niet dezelfde dag mogelijkheid is kan ik inkomen maar je laat een vaste jarenlange klant geen week wachten op een zeer nood zakelijke reperatie .

Gewenste Oplossing:

mijn auto is dinsdag tot volle tevredenheid bij een ander garage bedrijf gerepareerd grote beurd gehad en gekeurd.zal verder in de toekomst geen gebruik meer maken van jullie diensten.gr jcslagmolen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwik-Fit

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwik-Fit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jcslagmolen