Klacht: Geen service!

op 17 augustus 2017 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Vorig jaar september heb ik een nieuwe accu gekocht bij Kwikfit Maastricht. Februari dit jaar ben ik er mee terug gegaan. Aangezien de auto steeds moest worden gestart met startkabels. Ik heb toen een nieuwe accu gekregen. Nu vandaag 17 augustus doet de accu opnieuw niks. Accu doorgemeten zit 0.03 volt op. Met startkabels start de auto wel maar zodra de startkabels eraf worden gepakt valt de auto uit. Dus heb ik kwikfit gebeld voor opnieuw een nieuwe accu en of ze naar mij toe konden komen aangezien de auto niks meer doet. Nou veel excuses en smoesje later komt het erop neer tot ze niet willen komen en mij geen nieuwe accu willen geven. Service is uitermate slecht!!!!! Er werd namelijk ook gewoon opgehangen!! Dit is tevens niet de eerste keer tot ik klachten heb over Kwikfit! Ieder keer een nieuwe kans gegeven maar nu ben ik helemaal klaar mee, mij zien ze daar nooit meer!!

Ik zou graag mijn geld terug willen hebben van de accu.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwik-Fit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwik-Fit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bernice04