Klacht: Geen service

op 25 juli 2017 over Doner King in de categorie Fastfood ketens

Vandaag besloten om nog laat eten te bestellen. Döner King is een nieuwe zaak te Magdelenenstraat in Alkmaar. Vol verwachting besteld en na een uur ons eten binnen.

Al snel viel op dat de kipnuggets volledig afgeplakt zaten met aluminiumfolie. Zoals dus verwacht, waren deze zo soppig dat er gewoon in geprikt kon worden.. Kan gebeuren, maar ik vind dit echt ontzettend slechte kwaliteit.

Omdat het echt niet te eten was, contact opgenomen met het vermelde telefoonnummer. Om een lang verhaal kort te maken, ben ik op zeer onvriendelijke wijze te woord gestaan. Ik had mijn eten, moest dus maar niet zeuren.. zo doen ze dat altijd.. en ze beslissen zelf wel hoe ze dingen vervoeren. Het zou mijn probleem zijn dat ik het niet te eten vind, zodra de bestelling is afgeleverd is dat mijn probleem.

Service? Totaal niet. Er werd opgehangen en daar zit je dan met 24 soppige kipnuggets die zó vies zijn, dat ze niet meer normaal gegeten kunnen worden. Buiten de heerlijke soppigheid, waren ze overduidelijk zeer oud.

Als fatsoenlijk bedrijf met klasse, hoor je op z’n minst een nieuwe portie aan te bieden, in plaats van een rote smoel.

Mijn geld terug en een welgemeend excuus.

Alle klachten die gemeld zijn door R Van dijk