Klacht: geen rechts geldige inschrijf formulier.

in september 2009 heb ik via internet een informatie pakket aangevraagd bij capabel onderwijs omdat ik de intensie had me in te schrijven en de opleiding te volgen.
om een informatie pakket te ontvangen moet je akkoord gaan met de voorwaarden en het vinkje aanklikken. de voorwaarden met betrekken tot het inschrijven luidde op september 2009 als volgt: inschrijving kan d.m.v. een inschrijfformulier. Door de ondertekening van dit inschijfformulier verbindt u zich om de aangekruiste opleiding af te nemen en verschuldigde lesgeld te betalen. de inschrijf formulier kreeg ik toegestuurd samen met het informatie pakket en ik moest dit ondertekend toesturen of op de eerste lesdag meenemen anders mocht ik geen les volgen omdat ik niet rechtsgeldig sta inschreven.

Nu in 2012 is capabel onderwijs nog steeds bezig met brieven sturen dat ik lesgeld verschuldig ben. omdat ik me heb ingeschreven.Dit is inclusief rente over het bedrag van 1.150 opgelopen tot 4.700 euro. Dit loop al 3 jaar bij de advocaat. ik ben al 2 jaar bezig met het vechten voor me recht. het aantal deurwaarde brieven die ik ontvangen heb is ontelbaar.

Capabel onderwijs heeft inmiddels per oktober 2010 de voorwaarden met betrekking tot de inschrijving veranderd het luid nu als volgt: inschrijving kan d.m.v. een papieren of digitaal inschrijfformulier. door ondertekening of digitale verzending van dit inschrijf formulier verbindt u zich om de aangekruiste opleiding af te nemen en het verschuldigde lesgeld te betalen, U kunt uw inschrijving tot en met 7 werkdagen na inschrijving kosteloos annuleren per email via annulering@capabel.nl of aangetekende brief.

Omdat ik van plan was me in te schrijven heb ik me diploma toegestuurd en me id, ook heb ik een wijziging aangevraagd voor de start datum.
Dat er geen ondertekende inschijfformulier van mij is heeft meneer * van capabel onderwijs groep telefonisch en per mail aan mij bevestig

”Voor de goede orde vermeld ik dat ik u in december verteld heb dat er geen getekend (dus met handtekening) formulier achter de betreffende factuur zit. Wel zit achter betreffende nota het door u betwiste inschrijfformulier.”

capabel onderwijs heeft geen inschrijfformulier van mij alleen diverse correspondentie, id, diploma en ”het aangeklikte vinkje dat ik akkoord ga met de voorwaarden zoals boven vermeld”

Dit is ook het enigste wat capabel onderwijs van mij heeft en op behoud van deze gegevens ben ik volgens hun het lesgeld verschuldig.

alleen al met het aantonen van de naar mij toegestuurde voorwaarden over de inschrijving door een ondertekende inschrijf fomulier zou deze zaak al gesloten moeten zijn maar ze blijven maar door gaan.

Ik betaal geen cent aan zo een slecht bedrijf als capabel onderwijs, op internet staan ze ook totaal niet positief beschreven.

Ik vraag me af of er meer klachten en nare ervaringen zijn over het capabel onderwijs!

Geen brieven , geen facturen meer over dat ik lesgeld verschuldig ben.

Ik betaal geen cent aan een zo een onprofessioneel bedrijf als capabel onderwijs.

Alle klachten die gemeld zijn door m. hussainali