Klacht: Geen reacties terug

op 05 augustus 2016 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Er is beslag gelegd op ons loon. Veel meer dan wettelijk mag al meerdere keren hier over gemailt alle stukken mee gestuurd maar krijg gewoon geen antwoord. Niet eens een bevestiging.

Wanneer er serieus naar de beslag vrije voet word gekeken en wanneer ik fatsoenlijk antwoord krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van LAVG

5 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, LAVG

Reactie van de melder van de klacht I.N

5 maanden geleden - Zou zeggen doe mij een privé mail en dan stuur ik alles nogmaals door via mijn mail adres

Reactie van de melder van de klacht I.N

5 maanden geleden - Inmiddels is er een herberekening geweest. Is er een bedrag terug gestort. Nog steeds 80 euro teveel ingehouden. Maar de uwv heeft geen bericht van herberekening van beslag gehad. En op mijn mail word weer gewoon niet geantwoord. Waar kan ik mijn klachten kwijt over de werkwijze van dit bedrijf?

5 maanden geleden - Opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door I.N