Klacht: geen reactie van outletplanet.

op 10 juli 2012 over Outletplanet.nl in de categorie Camping & Outdoor

Op 22 april heb ik een elektrische fiets gekocht bij outletplanet, deze kreeg ik in juni geleverd na heel wat mailwisseling. Ik heb deze fiets in elkaar gezet zonder een duidelijke beschrijving hoe dat moest. Nu zou ik een fiets moeten hebben met trapondersteuning maar helaas dit werkt niet. Na mailwisseling, telefonisch zijn ze niet bereikbaar, hebben zij mij toegezegd dat ik deze fiets naar de fietsenmaker kon brengen en hem dan voor maximaal 50 euro mocht laten repareren. Ik dacht mooi zo, maar helaas, de fietsenmakers wisten niet wat ze ermee aan moesten. Dus wederom een mail gestuurd naar Outlet waar ik nog steeds geen antwoord op heb gekregen. Wat nu, zit ik met een fiets die niet werkt en ik weet echt niet wat ik nu nog moet doen om maar een reactie te krijgen. Ik heb gevraagd om een monteur want op deze fiets zit toch ook garantie!!!

Ik zou tevreden zijn met een monteur die de fiets aan de gang kan krijgen, zelf heb ik doordat ik diabeet ben geen kracht genoeg in mijn benen om een normale fiets te berijden. Help. Laat die firma nu eindelijk eens reageren met een goede oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door bakkery