Klacht: Geen reactie van FNV

op 06 oktober 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bankgegevens zijn bij opgave door het Fnv foutief overgenomen. Ook de aantal uren die gewerkt worden zijn niet goed overgenomen waardoor er teveel betaald is.
Na meerdere mails en telefoontjes is het probleem nog steeds niet opgelost.
Reacties op mails blijven uit en beloften worden niet nagekomen.
Het enige wat we krijgen is herinneringen.
Voor ons is dit einde Fnv.

Gewenste Oplossing:

Openstaande bedrag volledig kwijt schelden en het lidmaatschap meteen stop zetten.
De tijd en energie die ons dit heeft gekost is hoger dan het openstaande bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Boersmajaap