Klacht: Geen reactie over bon

op 13 juli 2017 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Ik wilde mijn tegoed bon verzilveren die ik voor mijn verjaardag heb gekregen maar heb geen reactie gekregen. Ik had ook voor mij persoonlijk een belangrijke datum uitgekozen maar daar krijg ik geen relatie op terwijl hun beloven alle mails te beantwoorden. Ik ben bang dat mijn tegoed bon dalijk is verjaard maar als hun geen reatie geven is dat miet mijn schuld. Zo ga je gewoon niet met met klanten om. Wij zitten hier thuis de hele tijd te stressen terwijl de intensie juist is om te genieten van zoiets.

Als hun gewoon eens een keer reageren dan ben ik al blij !!! Ze hebben ook geen reactie gegeven op een persoonlijk belangrijke datum voor mij en ik heb hun daarover ook al een mail gestuurd dus een compensatie is wel op zijn plaats ben ik van mening.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Event-Store.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Event-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Bericht van Event-Store.nl

3 weken geleden - Wij hebben aangegeven wat wij kunnen doen als er een activeringscode zoek is en zelfs de bonstatus met 06 maanden aangepast zodat er langer gebruik kan worden gemaakt van de bon en dan tevens het volgende bericht: Geachte heer Feijen, De persoon welke de activeringscode in zijn of haar bezit heeft is de eigenaar. Zie de algemene voorwaarden. Artikel 7. Waardebonnen, boekingen en annulering 7.1. De door Event Store uitgegeven waardebonnen, zoals een Event Bon, zijn overdraagbaar en kunnen worden verzilverd aan toonder in combinatie met een verstrekte activeringscode. De houder van de waardebon wordt geacht rechthebbende te zijn. 7.2. Indien en voor zover de opdrachtgever/deelnemer de waardebon overdraagt, althans de waardebon in andermans handen komt, staat ieder der gewezen en opvolgende houder(s) van de waardebon in voor de toepasselijkheid van de voorwaarden op ieder van hen, in het bijzonder ook deze algemene voorwaarden. Om weer in het bezit te komen van een activeringscode kunt u terecht op: http://www.event-store.nl/Veel-gestelde-vragen/content/8/ Met vriendelijke groet, Event Store Het team

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy Feijen