Klacht: geen reactie op vragen

op 21 augustus 2016 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na email 3 maal gebeld. 3 maal te horen gekregen “u wordt teruggebeld”. Drie maal geen reactie meer net als de email.
Mijn indruk: Hypotheek afgesloten? Dan is het geld binnen, dus doen we niks meer…..

Gewenste Oplossing:

Als ik direct terug gemaild wordt. Maar die kans is al voorbij!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Bericht van De Hypotheker

11 maanden geleden - Beste R.W. Glashorst, Bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw ervaring met ons te delen. Ik heb jouw klacht doorgegeven aan onze afdeling Consumentengeschillen. Zij heeft aangegeven vandaag contact met je te zoeken. Met vriendelijke groet, Niki Nuis Online Marketeer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 19 juni 2017 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik ben oude openstaande klachten aan het doornemen. Deze klacht is vorig jaar doorgestuurd naar de afdeling Consumentengeschillen. Deze afdeling heeft contact gezocht met de klant, maar heeft hierop vervolgens geen reactie meer ontvangen. Derhalve is de klacht bij onze afdeling gesloten en wil ik de klacht ook graag op dit platform sluiten.

Heeft op 21 juni 2017 om 18:45 geantwoord

Mijn naam is Glashorster!!! Ik ben vorig jaarbenaderd door iemand van uw organisatie, heb daar mijn probleem uitgelegd. Ik zou daar reactie op krijgen maar die moet nog komen.
Het probleem heb ik opgelost door op de fiets te stappen en naar de Hypotheker in Almere te fietsen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.W. Glashorster