Klacht: geen reactie op mails en brief betalingsregeling vonnis ! nu dreigend beslag

op 24 juli 2018 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

ruim een maand geleden een deurwaarder aan de deur gehad met een vonnis, vrijwel meteen een inkomstenlastenbrief de deur uitgedaan met het voorstel tot een betalingsregeling. geen reactie op gekregen ! toch maar alvast 100,00 euro overgemaakt in de hoop dat de regeling gewoon geaccepteerd was. in de tussen tijd al 7 !!! emails verstuurd, allen onbeantwoord gebleven…en nu een brief met er word beslag gelegd
tja, als er gewoon niet gereageerd word, dan is dit wel erg jammer en onnodig mensen nog dieper de problemen in werken.

gewoon een nette mail op mijn schrijven was al prima geweest ! ik had heel graag tot een oplossing gekomen, dit geeft heel veel ongezonde stress

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosveld Incasso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosveld Incasso nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso

Heeft op 15 augustus 2018 om 10:55 geantwoord

Wij hebben inmiddels per e-mail contact opgenomen met mevrouw. Wij hopen de kwestie hiermee voldoende te hebben toegelicht en samen tot een oplossing te kunnen komen.

Heeft op 09 september 2018 om 11:52 geantwoord

Ik heb een aantal weken geleden inderdaad een mail gehad. Hierin werd uitgelegd dat er een achterstand op het beantwoorden van mail's is en ze hopen dit probleem snel op te kunnen lossen. Helaas zijn we vanaf mijn kant alweer heel wat mailtjes verder en helaas weer allen onbeantwoord. Ze hebben zelf een voorstel aangedragen waarmee ik direct akkoord ben gegaan en waarbij ik meteen wil starten. Maar ik krijg geen enkele reactie en dat frustreerd mij wel. Ik wil deze kwestie zo snel mogelijk oplossen en met een schone lei weer verder kunnen

Alle klachten die gemeld zijn door iloontje3kids