Klacht: Geen reactie op betalingsvoorstel gekregen

op 07 december 2017 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Op 13 november stuurde ik Bosveld per email een betalingsvoorstel. Hiervoor had ik ook met het kantoor in Amersfoort gebeld maar ik kreeg steeds een melding dat het telefoonnummer (notabene door de deurwaarder achtergelaten) niet bereikbaar was. Ook het kantoor in Rotterdam is steeds onbereikbaar. Aan de telefoon hoor je een automatische melding dat het nummer niet in gebruik is.
Op 7 december wordt bij mij aan de deur een exploot achtergelaten met extra kosten. Dit weiger ik te betalen aangezien ik in een eerder bericht te kennen heb gegeven dat ik bereid ben het bedrag te betalen in termijnen.

Ik wil graag een reactie op mijn betalingsvoorstel van d.d. 13 november jl. Ook wil ik weten waarom u een telefoonnummer achterlaat op uw exploot dat niet in werking is.
Het gaat om telefoonnummer 033- 4500000 en telefoonnummer: 010-4511644

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosveld Incasso

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosveld Incasso nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso

Heeft op 20 december 2017 om 10:23 geantwoord

Deze klacht is opgelost. Het is vervelend dat op de site van klacht.nl een klacht alleen als opgelost kan worden afgemeld als er minimaal 50 woorden over worden geschreven. Dat is bij lang niet alle klachten mogelijk. Dat kost onnodig veel tijd en dat zou eens moeten worden opge lost

Alle klachten die gemeld zijn door F. elouafi