Klacht: Geen reactie op aangetekende brieven

op 25 mei 2020 over American Express in de categorie Creditcards

Afgelopen maanden diverse aangetekende brieven verzonden betreffende een probleem met mijn American Express card. Helaas nooit een reactie mogen ontvangen. Aangezien mijn American Express Card door een blokkade nooit heb kunnen gebruiken, heb ik uiteraard de kaart bijdrage niet betaald en heb ik de Card schriftelijk opgezegd. Afgelopen vrijdag een brief ontvangen van AMEX met de mededeling dat de Card door AMEX geannuleerd is en dat de kaart bijdrage is overgedragen aan een incassobureau. Uiteraard heb ik ook diverse malen geprobeerd om de ledenservice te bellen, deze zijn echter nagegenoeg onbereikbaar. ! Maal wel contact gehad echter de desbetreffende medewerker bleek uitsluitend Engels te kunnen spreken, deze heeft uiteindelijk de verbinding verbroken,

Ik zou graag een schriftelijke reactie van AMEX willen ontvangen op mijn diverse aangetekende (klachten) brieven en dat de lopende kwestie uiteindelijk wordt opgelost.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WiekieLeaks