Klacht: Geen reactie meer van klantenservice Vapona

op 05 september 2016 over Vapona in de categorie Ongediertebestrijding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juni een klacht ingediend over de zilvervisjesval van Vapona.
Referentienummer : CS201606-020128.
Ik kreeg netjes een mail terug. Men wilde streepsjescode en foto. Alles verstuurd, waarop ik op 29 juni weer een reactie kreeg dat men een nieuwe verpakking op zou sturen. Deze zou ik binnen 4 weken ontvangen. Afzender was : T.S. Henkel Consumer.
Op 11 aug. nog steeds niets ontvangen, dus weer een mail gestuurd. Een week later nog eens een reminder en ook 2x een melding op Facebook geplaatst. Helaas heb ik nooit meer iets vernomen.
Het gaat mij niet zozeer over die nieuwe verpakking die ik zou ontvangen maar meer over de arrogantie die men toont door helemaal niet meer te reageren. Is dit nu een klantenservice?

Gewenste Oplossing:

Een fatsoenlijk antwoord van de klantenservice waarom ze niet meer reageren en natuurlijk de nieuwe verpakking, zoals door hen beloofd.

Alle klachten die gemeld zijn door will17