Klacht: geen reactie

op 25 mei 2020 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben drie weken geleden een bestelling geplaatst,
We kregen een nette mail dat vanwege de coronacrisis de bestellingen niet op de gewenste datum konden worden geleverd, Prima heb ik begrip voor.
Vervolgens hoor je niks meer geen update geen datums niets. Ik gemaild of ze al wat wisten… Helaas geen reactie mogen ontvangen…Nu drie weken later weet ik nog steeds niets. Op telefoon wordt er niet opgenomen en krijg je een voicemail waar ook niet op wordt gereageerd.
Via de site kun je chatten maar krijg je automatisch gegenereerde berichten.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn 70 euro terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimpie81