Klacht: Geen postbezorging Diamantgroep en geen reactie klacht

op 21 januari 2014 over Diamant groep in de categorie klachtmelden

Ik ontvang al sinds geruim anderhalf jaar (bijna) geen post van: TBV, en Gemeente Tilburg welke door de Diamtngroep bezorgd zouden moeten worden. (Post.nl en Sandd zijn niet de bezorgers van deze post) Het betreft hoogst belangrijke poststukken (brieven). Met name doordat ik veel nota’s en herinneringen niet ontvang heb ik te maken met boetes. Vanuit een brief van de gemeente Tilburg is gebleken dat zij op 15-08-2013, 02-09-2013 en 19-09-2013 mij brieven hebben gestuurd welke ik nooit ontvangen heb. Deze behoren via de Diamantgroep bezorgd te worden. Het lijkt of ik selectief belangrijke post niet aan krijg.
Op 10-01-2014 een klacht ingestuurd naar postkamer@diamant-groep.nl , maar krijg geen reactie.

Onmiddelijke bezorging onbezorgde poststukken
Onmiddelijke verbetering service door 100% levering van alle toekomstie poststukken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diamant groep

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diamant groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rohan7777