Klacht: Geen pasjes?

Charlotskie93 op 03 april 2013 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is 80 euro van m’n bankrekening afgeschreven voor mij en een vriendin (2 pasjes)
maar ik heb nog geen pasjes binnen gekregen..? Ik ben bang dat ik opgelicht ben.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of pasjes krijgen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van voordelengids

8 jaren geleden - Goedemorgen, Het bedrag is 29-3-2013 van uw rekening afgeschreven. Uiteraard krijgt u hier de pasjes voor! Ik snap niet zo goed waarom u denkt dat u bent opgelicht. Uw pasjes worden binnen nu en 2 weken naar u toegestuurd. Met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

voordelengids

Heeft op 04 april 2013 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

De pasjes worden gewoon opgestuurd. De afschrijving heeft afgelopen vrijdag plaatsgevonden.

Alle klachten die gemeld zijn door