Klacht: geen opdracht wel rekening

op 19 september 2017 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nooit een opdracht gegeven bij Places maar krijg wel een rekening gepresenteerd. Inmiddels loopt er een incassoprocedure.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Places erkent dat er geen opdracht bestaat en er dus ook geen rekening betaald hoeft te worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

Bericht van Places.nl

1 maand geleden - Beste mevrouw Galiart, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. We nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op om u verder te helpen en uit te zoeken wat er gebeurd is. We hopen u spoedig te kunnen bereiken. Met vriendelijke groet, Renske Places.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 28 september 2017 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Galiart,

Inmiddels hebben we telefonisch contact met u opgenomen en hebben we de situatie nader bekeken. De factuur bleek inderdaad per abuis verzonden te zijn. We hebben de factuur daarom ingetrokken, zodat u deze niet hoeft te voldoen.

We hopen u hiermee een passende oplossing geboden te hebben en wensen u een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Sanne
Places.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jesslin