Klacht: geen objectief beleid

op 15 juli 2019 over RRS in de categorie Loodgieters

In mei is het bedrijf langs geweest om een probleem te verhelpen. Hierdoor heeft de monteur ook mijn wc kapot gemaakt. Ik heb een andere bedrijf laten langs komen om te laten maken. Ik heb gelijk een klacht ingediend. Bedrijf heeft nooit hierop gereageerd. Enige reactie was dat ik moet betalen. In contact met het bedrijf meerdere malen aangegeven dat ze mijn gegeven in moeten voeren niet van mijn broertje. Ik heb bedrijf iedere keer 2 eisen neergelegd: 1. rapport 2 vergoed factuur omdat jullie monteur mijn wc heeft kapot gemaakt. Bedrijf heeft hier geen gehoor aangegeven. Er is 1 maal geprobeerd afspraak te maken. Dew Toelsie was de accountmanager. Teamleider Arthur Du Crocq is ook niet objectief en verschuilt zich achter zijn computer. Er werd mij iedere keer beloofd ik word gebeld, maar bedrijf komt zijn afspraken niet na. Hierdoor kan ik niet de kosten laten vergoeden door mijn verzekeraar.

1. vergoed factuur van eerdere monteur 2. stuur mij een rapport

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BA