Klacht: Geen nieuwe afspraak kunnen maken

op 25 januari 2014 over Nuevo Clinics in de categorie Beauty & Wellness

Van mijn dochters als verjaardagskado een fish spa met high tea gekregen. We wilden er een gezellig meiden moment van maken. Een afspraak gemaakt voor 1 januari in de middag ( een goede start van het nieuwe jaar). Een week van te voren werd er gebeld door Nuevo clinics dat de afspraak niet door kon gaan, ze waren niet open op dat moment( waarom kan je dan wel voor dat moment reserveren?). Sindsdien proberen we via de site opnieuw te reserveren, maar we krijgen geen bevestigingsmail, verder nog twee mails gestuurd die niet beantwoord worden en vaak telefonisch geprobeerd ( wordt niet opgenomen of in gesprek). Mijn klacht is dat Nuevo clinics niet bereikbaar is voor het maken van een nieuwe afspraak.

Ik zou graag willen dat mijn dochters het geld terug krijgen dat betaald is aan vakantieveilingen voor deze aanbieding. Ik heb geen vertrouwen meer in een leuke middag bij Nuovo clinics, zeker niet na het lezen van de andere klachten op deze site.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuevo Clinics

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuevo Clinics nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mamalou99