Klacht: geen mail met code ontvangen geen bedenktijd 49,95 van bank gehaald.

op 10 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefonisch benaderd en meegedaan met eurolotterij. €49.95 van giro gehaald. Toestemming eenmalig,maar pas als ik code per mail ontvangen had en bedenktijd had gehad. Weken geleden tel.gehad en nooit mail gehad.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik niet lastig gevallen wordt omdat ik het bedrag terug heb laten boeken. Lees op de side dat men met deurwaarder dreigt als er niet betaald wordt. Was al gek dat ik er op inging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door l.v.d.veen