Klacht: Geen maatschepje bij de nutriton

op 11 oktober 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Goedenavond,

Ivm reflux van mijn zoontje van 8 weken ben ik op advies van het consultatie bureau nutriton gaan geven bij mij nutrilon flesvoeding. Op het pak stond dagboek 1 maatschepje bij 100ml moest toevoegen. Omdat er geen maatschepje bij zat dacht ik dat jullie het maatschepje van de flesvoeding bedoelde. Na dit een aantal keer gebruikt te hebben vond ik het toch wel raar dat het zo dik was. Ondanks een grotere speen kreeg mijn zoon de voeding er niet uit. Dit gaf nog meer frustratie dan dat hij al had voor de nutriton. Na zoeken op internet kwam ik er achter dat er een apart schepje bij had moeten zitten en dat de hoeveelheid veel minder had moeten zijn. Ik vind het dan ook kwalijk dat deze niet bij het pak geleverd zat. Het had een hoop frustratie bij mij en mijn zoon kunnen voorkomen.

M.v.g. Collette Janssen

Als ik een nieuw pak nutriton krijg inclusief maatschepje. Ik heb namelijk heel veel nutriton weg kunnen gooien op deze manier aangezien ik te veel gebruikte.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 19 oktober 2016 om 18:25 geantwoord

Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat de Nutrilon Nutriton, ondanks onze zorg, niet aan de verwachtingen voldeed. Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met mevrouw en deze klacht naar tevredenheid af kunnen handelen. Er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak en wij houden mevrouw hiervan op de hoogte.

Heeft op 21 oktober 2016 om 00:05 geantwoord

In eerste instantie wil ik wel zeggen dat Nutricia zeer netjes gelijk actie uitvoerde op de klacht. Ik werd dezelfde dag nog gebeld en stuurde ze me een nieuw pak nutriton waarin wel een maatschepje zou moeten zitten. Helaas zat ook in deze verpakking geen maatschepje en ben ik nog steeds aan het rommelen met de juiste hoeveelheid toedienen. Ik koop geen nieuw nutriton meer, omdat ik geen zin heb om steeds mis te grijpen naar een maatschepje. Erg jammer want ik ben voor de rest zeer tevreden over nutrilon.

Bericht van Nutricia

1 maand geleden - Wij vinden het uiterst vervelend om te horen dat mevrouw wederom geen maatschepje heeft aangetroffen in de Nutrilon Nutriton verpakking. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wij zijn mevrouw dankbaar voor het wederom melden en zullen uitzoeken hoe dit heeft kunnen plaatsvinden. Uiteraard houden wij mevrouw hiervan op de hoogte en hebben wij een vervangend product toegestuurd ter compensatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Collettejanssdn