Klacht: Geen levering, wel betaald

op 02 mei 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 25 april jl. heb ik 4 badjassen (met opdruk) besteld en betaald. Deze zouden donderdag 28 april jl. worden afgeleverd. Wel Track & Trace nummer gekregen, maar pakketje is niet aangeleverd bij Post NL. Daarna mail gestuurd (geen reactie) en gebeld (wordt niet opgenomen). Gisteravond (1 mei jl. ) kreeg ik een mail met de vraag of mijn bestelling was afgeleverd. Ik vind het een zeer raar verhaal. Vanochtend wederom gebeld, maar krijg voicemail waarop geen bericht achtergelaten kan worden. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ben ik opgelicht?

Gewenste Oplossing:

Als de badjassen snel geleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique3008