Klacht: Geen levering wel betaald !!!

Rianne van bentum op 21 juni 2014 over Marco Hobby Kadoshop in tilburg in de categorie Winkels

Ik heb wierrook besteld bij Marco Hurkmans van Marco Hobby Kadoshop, en GEEN producten ontvangen. Ik heb vooruit moeten betalen op het rekeningnummer 5011178 dat op naam staat van M.A.H.M. Hurkmans.
Na veel emails te hebben gestuurd, schrijft hij eens terug, ” sorry ik was door omstandigheden uw adres kwijt, dan weer, ” er word aan gewerkt”, of het gaat van de week op de bus, ik vraag ook een traceernummer, die kreeg ik niet omdat het al verzonden was en hij die kwijt zou zijn, dan weer dat hij ziek geweest is en daarom het niet kon verzenden. KORTOM allemaal smoesjes, ik ben opgelicht door hem en wil mijn geld terug, ben bij de bank geweest en ze kunnen het niet terugboeken, de bank zegt dat ik contact op moet nemen met de verzender ook post.nl. Dit is de wereld op zijn kop, heb van mijn kleine loontje netjes betaald en ze kunnen niets voor me doen voel me echt genaait, ga niet mer Marco Hurkmans in zee want je zal diep zinken.

Ik ben pas tevreden als deze oplichter zich eens laat helpen want deze man of jongen is gewoon ziek !

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marco Hobby Kadoshop in tilburg

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Marco Hobby Kadoshop in tilburg over deze klacht.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marco Hobby Kadoshop in tilburg nog niet in behandeling is genomen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Marco Hobby Kadoshop in tilburg in behandeling genomen

Bericht van www.voordeelshopregina.com

8 jaren geleden - deze heb ik ook gekocht van dezelfde meneer en ook niets gekregen hij heeft alleen geld ontvangen en vervolgens liggen alle fouten bij de klant want hij kan nergens wat aan doen het is echt een oplichter

Bericht van Marco Hobby Kadoshop in tilburg

6 jaren geleden - Maak het bedrag maar over, krijg je het per expresse post aangeboden

Alle klachten die gemeld zijn door