Klacht: geen levering trage terugbetaling

op 27 mei 2016 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Mijn bestelling d.d. 28 april 2016 is heden 27 mei nog steeds niet geleverd.
Wekelijks heb ik navraag gedaan en wekelijks wordt gemeld dat de levering de komende week wordt verwacht.
27 mei daarom de bestelling telefonisch geannuleerd. De terugbetaling zal volgende week donderdag worden gedaan, zo wordt toegezegd. Op mijn vraag waarom niet eerder ontvang ik geen bevredigend antwoord.
Met deze handelwijze is Droginet niet klantvriendelijk.

Ik verwacht bij geen tijdige levering dat Droginet mij adequaat informeert en dat ik niet zelf de informatie wekelijks moet opvragen. Ik verwacht dat een terugbetaling direct of in ieder geval binnen 24 uur wordt gedaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droginet.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Droginet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Droginet.nl

Heeft op 03 juni 2016 om 12:53 geantwoord

Hallo meneer, wij begrijpen u volkomen, alleen is het voor ons niet haalbaar om u elke week op de hoogte te houden. Wij hebben u op 02-05 en op 13-05 laten weten dat het product een verlate levertijd heeft gekregen. Op 24-05 hebben wij u laten weten dat u eventueel de bestelling kon annuleren en dat het aankoopbedrag de eerst volgende donderdag word teruggestort.
Op vrijdag 27-05 heeft u de bestelling bij ons telefonisch geannuleerd en hierbij hebben wij u vermeld dat de terugbetaling donderdag 02-06 zou plaatsvinden. De wettelijke termijn voor terugbetalingen is 4 weken, echter vinden wij dit veel te lang en hanteren daarom een termijn van een week.
Onze financiële afdeling heeft 02-06 de terug betaling uitgevoerd. Wij gaan er vanuit dat het bedrag vandaag 03-06 op uw rekening is bijgeschreven.
Onze excuus dat u dit als niet prettig heeft ervaren.

Heeft op 03 juni 2016 om 17:47 geantwoord

Droginet adverteert met een levertijd van een paar dagen, maar het is niet haalbaar om elke week te informeren over vertraging van de levering. Bovendien wordt informatie pas gegeven, nadat er om is gevraagd.
Daarvoor geef ik een duidelijke onvoldoende.
De terugbetaling wordt slechts eens per week afgehandeld in plaats van binnen maximaal 24 uur. Ook dat getuigt mijns inzien van geen goede klantenservice.
Omdat Droginet geen verbetering op deze punten in het vooruitzicht stelt zal ik geen gebruik meer maken van Droginet of een van de andere daaraan verwante website diensten.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenklantnr99