Klacht: Geen levering

op 09 februari 2017 over Shaydeys Design in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik wacht al vanaf december op mijn bestelling, 2 stoeltjes en 2 shirtjes (en een rugzak) ook nog steeds niet binnen, al tig keer beloofd op te sturen.. elke keer een ander smoesje. Schandalig!!

Mijn producten correct geleverd of geld retour storten

Reactie van de melder van de klacht Joosten1234

8 maanden geleden - Ze is dus echt een oplichter. Afgelopen weekend na de zoveelste keer beloofd het te leveren, maar heb nog steeds niets. Ze stuurde me een berichtje dat ze naar het ziekenhuis was geroepen voor haar moeder, en op Facebook lees ik dat ze ging scheiden/ verhuizen. Maar vanaf december dus nog steeds NIETS geleverd!! En vele andere lees ik op haar Facebook pagina, al worden de meeste berichten steeds verwijderd.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Shaydeys Design in behandeling genomen

Bericht van Shaydeys Design

8 maanden geleden - Als je nou eens goed leest voordat je wat uitkraamt had je gezien dat 1 van de 2 lieve meisjes die mij hielpen haar moeder naar het ziekenhuis moest met spoed en me daarom minder kon helpen!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Joosten1234

7 maanden geleden - Na nogmaals (vrijwel elke dag) beloven het te verzenden nog steeds NIETS ontvangen!!

Bericht van Shaydeys Design

3 maanden geleden - Hoi linde zou je deze Willen verwijderen, de klacht is opgelost Mvg shaydeys

Alle klachten die gemeld zijn door Joosten1234