Klacht: geen levering

op 16 januari 2014 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst bij prachtigkado.nl voor 194 euro. Ik heb deze correct betaald drie weken geleden, maar ik heb nog steeds geen levering. Ik heb reeds twee maal gebeld maar krijg te horen dat ik beter een mail stuur. Dat heb ik reeds 4 gedaan waarvan ek slecht de eerste maal een antwoord heb gekregen, dat mijn bestelling al lang verzonden was maar misschien bij de buren lag of nog in de post. Dit was uiteraard niet zo. Dan heb ik BELEEFT gemaild dat ze de weg van het pakje toch kunnen traceren en dat ik bij alle online aankopen van andere firma’s altijd een mail krijg dat het pakket onder weg is. Sedert krijg ik geen antwoord meer.
Dat bevestigd volgens mij dat dit moedwillig is. Dat zulke firma’s mogen bestaan dat begrijp ik niet.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug krijgen of toch mijn levering

Bericht van PrachtigKado.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Vervelend om te horen dat u het pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Wij hebben u meerdere keren uw track en trace nummer doorgestuurd. U kunt met deze code zien dat uw bestelling zoek is geraakt in het sorteercentrum in Duitsland. Wij hebben reeds een klacht ingediend en een opdracht uitstaan bij de post om het pakket terug te halen zodat wij dit opnieuw naar u kunnen versturen. Indien u nogmaals uw track en trace nummer wenst te ontvangen verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met ons via info@prachtigkado.nl. Wij begrijpen dat dit voor u heel vervelend is en willen dit graag voor u oplossen. Telefonisch kregen wij geen contact. Wellicht dat u nogmaals uw gegevens in een e-mail naar ons kunt toezenden. Nogmaals, wij lossen dit graag voor u op!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PrachtigKado.nl in behandeling genomen

Bericht van PrachtigKado.nl

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw klacht. Zoals met u is besproken is uw pakket retour gekomen, wij zullen deze nogmaals aan u toezenden en de extra verzendkosten naar het buitenland voor onze rekening nemen. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via 055-3602927 of per e-mail naar orders@prachtigkado.nl Met vriendelijke groet, PrachtigKado.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PrachtigKado.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PrachtigKado.nl

Heeft op 21 januari 2014 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Pakket nogmaals verzonden, was retour gekomen.

Heeft op 23 januari 2014 om 10:18 geantwoord

Nu heb ik gelukkig al een mail ontvangen en ze hebben ook gevonden waar het pakket zich bevindt, maar ik heb de bestelling nog niet ontvangen. Ik heb wel begrip daarvoor dus je kan stellen dat ik tot nu toe positief ben.
Hopelijk krijg ik toch nog mijn bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PrachtigKado.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dofi