Klacht: geen kennis van zaken

op 14 maart 2017 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

in een woord de vestiging van de Hypotheker Harderwijk is een schande !!!! deze moet gesloten worden. geen kennis van zaken, totaal geen advies geven, fout op fout maken, verkeerde formulieren laten ondertekenen, geen tijd voor je, geen diploma’s die de medewerkers hebben, totaaal zo slecht, ga hier NOOIT heen doe het niet !!!!

ben pas tevreden als ze dicht zijn. en ze hebben een rekening gestuurd voor iets wat ze niet gedaan hebben. dus die betaal ik nooit van mijn hele leven.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 10 augustus 2017 om 14:27 geantwoord

Ik wil deze klacht graag sluiten. De heer Udink en een medewerker van de afdeling Consumentengeschillen zijn telefonisch overeengekomen om de kwestie af te sluiten in de vorm van een vergoeding van € 500,- vanuit de kant van meneer Udink, voor de gemaakte uren door De Hypotheker Harderwijk.
Lotte Gerritsen, afdeling Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door bakkermelvin