Klacht: Geen informatie

op 04 mei 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Beste

Ik kreeg onlangs een telefoontje uit Nederland (zelf woon ik in België). Een man zei dat ik een reis had gewonnen. Het was nogal vaag en het ging snel. Plots kreeg ik een brief van mijn bank dat er een Nederlands bedrijf 95 euro wou aftrekken van mijn rekening. Ik heb dit onmiddellijk geblokkeerd. Vorige week kreeg ik een brief (dit is ook de eerste brief) dat ik nu 97,95 euro moet betalen binnen de vijf dagen (laatste herinnering). Als ik dit niet doe, moet ik 70 euro extra betalen of nemen ze verdere stappen met een incassobureau. Ik krijg voor mijn geld dus niets in de plaats en krijg geen enkele informatie. Ik zou graag afstand van dit bedrijf nemen, maar ze hebben nog niet gereageerd op mijn mail.

Ik wil afstand doen van dit bedrijf. Ik wil geen diensten of producten van hen en ik zal ook niets betalen aan hen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:54 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door Manutje1963