Klacht: geen info

op 23 februari 2018 over GKB in de categorie Overlast

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zit bij gkb assen tenminste zijn we al jaar mee bezig na dat ik 3 contact personen heb gehad moet ik telkens op nieuw mijn papieren in vullen ,erger nog ze betalen dubbel huur kijken nergens na en mijn nota van mijn bril van april 2017 is net weer gevonden en nog steeds bniet betaalt, als je belt zeggen ze belt u voor 12 uur bellen we u zelfde dag terug nou moet nog geburen ,of als je mailtje stuurt de gkb heeft u mail ontvangen u krijgt binnen 3 werk dagen antwoord terug ,kunnen ze beter 14 dagen van maken wat een waardeloos bedrijf. ga er dus ook bij weg

Gewenste Oplossing:

als ik wordt gehoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GKB

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GKB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xenna