Klacht: Geen hulp van 112

op 09 januari 2014 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

Eind december 2013 ben ik door een gewapende man overvallen in mijn winkel, ik stond op dat moment heel even alleen. Onder bedreiging van een mes heb ik de gehele voorraad moeten meegeven, de man heeft mij daarna vastgebonden en onder mijn bureau achtergelaten. Met veel moeite heb ik mijn telefoon weten te pakken. Nog vastgebonden en liggend op de grond heb ik 112 gebeld, lichtelijk in paniek gaf ik aan dat ik net was overvallen en dat ik de politie nodig had. De mevrouw aan de telefoon heeft zonder nog iets te zeggen opgehangen. Tot mijn verbazing kreeg ik ook nog 2 x een sms waarin stond dat ik wellicht onbewust 112 heb gebeld.

Graag zie ik een excuus brief tegemoet waarin mij tevens wordt verzekerd dat er binnen de organisatie een betere opleiding/training komt voor de desbetreffende medewerkers en dat er op structureel basis controles worden uitgevoerd op de medewerkers.
Laat degene die 112 belt maar bepalen of het belangrijk is dat er hulp komt. Daar is 112 toch voor?

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bedankt112